logo

Bloggerul face tricoul

Recunosc ca atunci cand am primit newsletterul cu aceasta campanie de la Blogal Initiative am fost extrem de inspirata si m-am gandit la cat de bine putem adapta subiectul pe un blog care se ocupa cu fashion. Felicitari Zorilestore pentru ideea campaniei!

Am zis clar, ca nu doar tricoul il face pe blogger, ci il poate face de-a dreptul stylish. Avem o multime de exemple de bloggeri si bloggerite de fashion care stiu sa poarte tricouri, creand tinute extrem de interesante. (Am adunat si cateva sfaturi despre cum sa porti tricoul aici.)

Mai mult, cu gandul la un scandal nu foarte vechi, am decis si ca nu doar tricoul il face pe blogger, ci bloggerul face tricoul.

Grupul Inditex a avut parte de un scandal destul de maricel din cauza blogosferei. Stim cat de mult bine fac bloggeritele de fashion tuturor companiilor prin reclama gratuita pe care o fac postand tinutele lor. Ar fi fost frumos sa fi rasplatit asta cumva marile corporatii fabricante de textile. Unii s-au gandit la diverse concursuri, ii implica pe bloggeri in campanile lor, dar Inditexul a aplicat un soi de lovitura sub centura catorva bloggerite care s-au trezit cu chipul lor printat pe mii de tricouri.

Michele

In loc sa fie anuntati de catre Inditex, sa li se ceara acordul si sa li se livreze cel putin una bucata tricou cadou, bloggeritele in cauza au fost anuntate de catre fanii lor care i-au recunoscut pozele in magazine.

Bloggerita frantuzoiaca, Louise Ebel – Miss Pandora a aparut pe tricouri la Zara, Pepe Jeans si Stradivarius.

Louise Ebel – Miss Pandora

In momentul in care s-a cerut socoteala pentru asta, grupul si-a cerut scuze si a scos de pe piata tricourile, dand vina pe o companie de design subcontractata de catre acestia. In alte cazuri nici macar nu s-au dat explicatii pentru ca nu se stia cum s-a ajuns la asta.

Si la noi, la Cluj avem o posesoare de tricou cu propria fata imprimata la serie de catre Pull&Bear. Se pare ca in cazul Dariei se stia ca o sa apara, poza fiind cumparata de pe Getty Images si i s-a spus ca v-a fi folosita de catre grupul Inditex. Noua ne place tare mult cum arata.

KittenHood

Un alt exemplu putin mai fericit care implica bloggeri si tricouri a fost o campanie tip competitie lansata de catre cei de la H&M – Your Art Here. Un concurs la nivel international care invita toti artistii sa faca designul pentru tricouri care urmau sa apara in vitrinele magazinului H&M de pe 5th Avenue din New York si sa se vanda in lumea intreaga. In juriu au fost bloggeri cunoscuti precum Brian Boy si Fashion Bomb Daily.

Au fost mii de modele care au intrat in competitie si au fost 5 fericiti castigatori.

Asadar, tricourile inspira si au inspirat si aceasta campanie pentru ZorileStore.

Mai ramane sa va zic care e tricou meu preferat pe care il port si pe care l-as purta de la ei de pe site.  Sincer, as zice ca tricoul meu preferat e de fapt al lui Anne, care a facut senzatie si pe covorul rosu de la TIFF:

Dintre ale mele posesiuni, am 2 tricouri preferate – unul cu Betty Boop – pe care scrie Flirty si unul cu I love boys, parties and shopping, pentru ca…e adevarat!

Si de pe siteul ZorileStore tot 2 modele imi plac pentru ca ma gandesc la atat de multe variante in care le-as putea purta pe ambele… Unul ar fi cu o puma mare si celalalt cu motive abstracte .

 

Voua care va place?

 

July 5th, 2012 by

8 Responses to “Bloggerul face tricoul”

  1. Madi says:

    Bravoooo Dariei! <3
    M-am bucurat enorm pentru ea când am aflat! Păcat că nu am găsit şi eu tricoul în magazin!!

  2. silvia says:

    Din pacate majoritatea bloggerilor nu stiu ca atunci cand isi posteaza pozele pe site-uri gen Chictopia, Lookbook, etc, practic sunt de acord prin prisma regulamentului ca pozele lor sa fie folosite de catre cei ce detin site-urile cum considera de cuviinta, inclusiv sa le vanda la third parties ma gandesc.
    Evident ca daca esti un blogger mic si necunoscut, o schema de genul asta te poate ajuta. Totusi, Zara and co chiar sunt magari pentru fazele astea, puteau sa puna altfel problema si sa fie toata lumea fericita, ca de saracit sigur nu saraceau.

    Ma bucur pentru Daria, nu stiam faza!

  3. […] Daca Brandul doreste sa foloseasca materiale create de tine in propriile campanii (fotografii, material scris, poze cu tine, etc.) ar trebui sa negocieze in primul rand cu tine o compensatie pentru utilizarea lor. Uneori poti decide ca e in avantajul tau sa le oferi si gratuit daca ai un blog mai mic iar Brandul este unul cunoscut, pentru ca in felul acesta castigi expunere si vizitatori noi. Totusi Brandurile nu ar trebui sa presupuna “by default” ca daca sunt extrem de populare se pot folosi de orice fel de materiale fara sa dea socoteala, cum a fost cazul unor bloggerite care s-au trezit tam nesam cu pozele imprimate pe diverse tricouri ale companiei Inditex. […]

  4. […] Daca Brandul doreste sa foloseasca materiale create de tine in propriile campanii (fotografii, material scris, poze cu tine, etc.) ar trebui sa negocieze in primul rand cu bloggerul o compensatie pentru utilizarea lor. Uneori poti decide ca e in avantajul tau sa le oferi si gratuit daca ai un blog mai mic iar Brandul este unul cunoscut, pentru ca in felul acesta castigi expunere si vizitatori noi. Totusi Brandurile nu ar trebui sa presupuna “by default” ca daca sunt extrem de populare se pot folosi de orice fel de materiale fara sa dea socoteala, cum a fost cazul unor bloggerite care s-au trezit tam nesam cu pozele imprimate pe diverse tricouri ale companiei Inditex. […]

  5. Valentina says:

    Wow, mi se pare geniala ideea. Imi plac tare mult toate!
    __________
    Vali de la Tratament pt cearcane

Leave a Reply


× 9 = 72