logo

Altfel de haine la meteo

Simti vreodata ca ne preocupa mult prea mult hainele dintr-un punct de vedere prea superficial?

Hainele sunt o utilitate. In articolul despre rochia de voal si copyrightul am dezbatut faptul ca imbracamintea este mult prea utilitara pentru a putea fi protejata prin lege. Ceea ce apreciem noi este arta, este ceea ce ne scoate personalitatea din anonimat, ori starea de spirit din monotonia zilnica.

Prin utilitatea hainelor eventual apreciem faptul ca straturile de imbracaminte ne tin de cald, ne feresc de senzatia de frig.

Astazi am primit un mail si un link, personal, adresat mie de catre un necunoscut. Mesajul e atat de puternic incat am constienizat si mai tare faptul ca… pentru un om obișnuit, un grad în minus afară se traduce într-o haină mai groasă. Pentru un adult fără adăpost, un grad în minus poate însemna distanța dintre viață și moarte.”

Timp de cinci zile, oameni ai străzii ( Jeni (65 de ani), fără adăpost de 17 ani, Bogdan (42 de ani), om al străzii de 11 ani și Nicușor (41 de ani), care locuiește pe stradă de mai bine de 11 ani) le vor spune milioanelor de telespectatori ai rubricii „Meteo” a principalului jurnal informativ al Prima TV ”Focus”cum va fi vremea și cum să-și potrivească ținutele, astfel încât să se protejeze de gerul de afară. Timp de cinci zile, cei fără adăpost se vor îngriji de sănătatea celor cu adăpost.

„Pentru un om obișnuit, un grad în minus afară se traduce într-o haină mai groasă. Pentru un adult fără adăpost, un grad în minus poate însemna distanța dintre viață și moarte. Pentru mulți dintre noi, această graniță poate părea exagerată. Ea este însă o realitate, cu care noi, cei de la Samusocial, ne confruntăm în fiecare an. Doar împreună, comunitatea poate transforma această situație dramatică în incidente izolate”, a declarat Sabina Nicolae, director executiv al organizației neguvernamentale.

„Zilele Speranței” este o campanie Samusocial, derulată de Prima TV și susținută de Saatchi & Saatchi PR și Newcast, divizie a Zenith Media România.

Prin aceasta campania Samusocial, singura organizație neguvernamentală din București care oferă asistență social oamenilor străzii, încearcă  să sensibilizeze opinia publică cu privire la pericolele nebănuite care îi pândesc pe cei care, din cauza unei conjuncturi, nu au un acoperiș deasupra capului.

Persoanele care doresc să  se implice și să susțină campania „Zilele Speranței” o pot face prin donații, în contul RO93BRDE441SV49929504410, deschis la BRD, agenția Carol.

„Sumele primite vor fi folosite exclusiv în folosul beneficiarilor noștri. Nevoile ce urmează a fi acoperite cu prioritate țin de achiziționarea de medicamente, acoperirea costurilor pentru intervenții medicale dar și pentru obținere duplicate documente, inclusiv cărți de identitate”, a explicat Sabina Nicolae destinația sumelor ce vor fi obținute în urma campaniei.

 

 



Leave a Reply