logo

Flash News – Vivienne Westwood, istalatie de camasi

Dansatori de balet care poarta tinute semnate VIVIENNE WESTWOOD din colectia primavara-vara 2013.

Aceasta este campania facuta de agentia The Beautiful Meme, care ajuta la rebrandingul English National Ballet.

Imaginile rezultate sunt menite sa celebreze fuziunea dintre modernitate si traditie.

“It is about taking dancers out of tutus and moving away from conventional backstage images to show the intensity and creativity of the dancers,” spune directorul creativ Tom Sharp.

enb
Trupa nationala de balet are parte de un nou logo si de un nou site, iar noua imagine pe care vor sa o proiecteze este aceea a baletului ca forma de arta istorica pe care o transforma intr-una contemporana, relevanta si accesibila.

Designerul Vivienne Westwood a fost alesa ca o prima colaboratoare datorita imaginii pe care si-a creat-o, atat de neconventionala si totusi clasica. Tinutele colectiei sunt inspirate de istoria costumelor britanice.

Westwood spune despre aceasta campanie ca este o colaborare prefecta intre traditii englezesti.

“a perfect collaboration of English tradition”

Fotograf: Guy Farrow

vwestwood_ballet1_v_17jan13_rex_b_1080x720 vwestwood_ballet2_v_17jan13_rex_b_1080x720 vwestwood_ballet3_v_17jan13_rex_b_1080x720

 

Camasi second hand transformate in arta

Tineti minte ca va povesteam despre campania de reciclare a celor de la Marks and Spencers?

Artista de ambient, de origine finlandeza, Kaarina Kaiakkonen a folosit sute de camasi pentru a crea o instalatie pe care a suspendat-o deasupra unor strazi sau in magazine.

Are We Still Going On? este cea mai recenta expozitie a ei in Reggio Emilia, Italia. Este compusa din sute de tricouri de copii puse in ordine imbracand un vas enorm. Aranjarea pe culori este un dialog intre sexe. Mai multe aflati pe Art Texts Pics si intr-un material video aici. (via global art news)

 

 



Leave a Reply