logo

Interviu naked… cu Noemi Revnic despre Fashion PR

Avem doua figuri importante in lumea fashionului romanesc pe care avem ocazia sa le cunoastem in Cluj si de la care putem invata Fashion PR in cadrul cursurilor Naked, Noemi Revnic si Ana Bucur.

Acest interviu va avea 2 parti, una in care aflam mai multe despre ele si cum au ajuns sa conteze in aceasta lume si in cea de-a doua parte aflam ce aduce acest curs nou in Cluj.

Pentru ca suntem prieteni cu Google si nu vrem sa aducem informatii pe care le gasiti deja, va sugeram sa cititi mai intai un interviu extrem de bun, cu ambele fete, tot legat de aceste cursuri si de experienta lor. industria modei astazi, importanta PR-ului pentru un brand, de ce profesori la Naked

Introducerea este tot de acolo, de petocuri.ro:

Noemi Revnic se ocupa in prezent de partea de PR a concept-store-ului The Place, este marketing manager la  Harper’s BAZAAR Romania  si colectioneaza amintiri si proiecte dragi pe blogul personal PlacerileluiNoe.ro. 

 

Scrii. Faci PR. Lucrezi in marketing. Cum a inceput totul din punct de vedere profesional pentru tine si cum te-ai indreptat spre lumea modei?

Exact in aceasta ordine. Am inceput sa scriu de la varsta de 14 ani si jumatate. La 16 ani am castigat Premiul Nichita Stanescu la un festival de poezie la Timisoara (iarna lui 1988). Apoi am publicat poezie si proza in Israel, intre anii 1989 – 1993, cand am primit o bursa de studii in Romania. Au fost 8 ani de diplomatie si apoi 3 ani de PR pur, la Saatchi & Saatchi. Iar trecerea la PR & events si marketing a fost foarte lina, in anul 2006, cand a inceput lunga mea colaborare cu revistele de moda – Tabu, apoi Harper’s BAZAAR Romania.

Cand si cum ai facut cunostiinta cu designerii romani si ai decis ca va fi o aventura de lunga durata?

In perioada Saatchi & Saatchi – prin anul 2005, atunci i-am cunoscut pe primii designeri: Venera Arapu, Irina Marinescu, Mihaela Glavan. Apoi au urmat Ana Alexe, Alina Botea, Carla Szabo, Maria Marinescu, Lucian Broscatean, Marina Moldovam, Andreea Badala, Razvan Firea si lunga lista continua.

Print vs. online. Cum se impaca revistele print cu bloggingul de tip fashion diary? Tot mai des apar bloggerite in print. Cum ajung acestea acolo, ce inseamna asta pentru ele, dar pentru revista?

Aseara l-am avut invitat la cursul NAKED PR pe Ovidiu Buta care a spus la un moment dat exact ceea ce gandesc de vreo trei ani: “Vor dainui in print acele reviste care sunt de colectie. Cu materiale si pictoriale memorabile, la care sa te intorci peste ani si ani cu mare placere”. Bloggeritele care apar in print merita sa fie acolo, sunt acele bloggerite care se diferentiaza de “hoardele” de bloggeri prin continutul blogurilor lor, prin proiectele adiacente, prin acel “altfel” care duce la memorabil si special. Intotdeauna am pledat pentru colaborari fericite. Bloggeri, reviste, continut bun sa fie. Si imagini care sa “miste” cititorii.

PR concept store (produse) vs. marketing pentru o revista (content). Ce e mai challenging si ce-ti place din cele 2 lumi?

E challenging pentru ca am norocul ca in ambele “lumi” sa lucrez cu oameni care l-au pus pe “NU” intr-un sertar si au aruncat cheia. Oamenii cu care lucrez sunt deshisi iar munca in echipa este foarte importanta pentru mine.

In ce consta secretul succesului Book Cover Tee. Ce ne mai pregateste?

Cred ca Book Cover Tee are succes pentru ca “autorii” sunt oameni speciali. Si ma bucur ca am reusit de fiecare data, cu sprijinul acestor prieteni si ai partenerilor mei – Perwoll, Philips si Stella Artois sa le facem o mica bucurie cateilor din adapostul Iubirrre si, din aceasta iarna se vor strange bani si pentru un camin de batrani. Book Cover Tee Capitolul IV pe tipar Le Petit Indigent va fi lansat la finalul lui noiembrie iar incepand de anul viitor vor urma cate doua capitole. In vara lui 2014, pe tipar BOLD si in iarna lui 2014, pe tipar Lucian Broscatean.

Ce a reusit sa faca in cei 6 ani Harpers Bazaar pentru Romania? Dar tu pentru aceasta revista iubita?

Cu Harper’s BAZAAR nu am reusit sa fac atat de multe proiecte ca in cazul Tabu (2006-2010). La Tabu am avut noroc de boom-ul anilor 2006-2008, de bugete generoase si multe proiecte speciale. Am lasat in urma acolo “Tabu Oscar Party” – un concept Noemi Revnic & Robert Ratiu si multe evenimente nascute din ideile echipei – Cristina Bazavan & Co. La Harper’s BAZAAR ma bucur de o zi pe saptamana in compania colegilor mei si de o revista care are din ce in ce mai mult continut romanesc, o revista cu editii de colectie – ce scriam mai sus. Dar pregatesc in curand o surpriza de sezon cu Harper’s BAZAAR, fiti pe faza, se intampla in decembrie.

Despre curs:

Facem PR pentru profit sau notorietate?

Facem PR in primul rand pentru brandurile pentru care lucram. Pentru notorietate si apoi pentru profit.

Cine ati vrea voi sa fie in sala in Cluj? Cui i se adreseaza cursul vostru?

Cursul nostru se adreseaza celor care vor sa lucreze sau lucreaza deja pentru branduri fashion – nu numai designeri, ci si branduri din zona FMCG luxury. Cursul nostru se adreseaza si celor care au deja un brand fashion si vor sa invete cum sa il promoveze “a la carte”.

Cat se poate invata in 2 zile si ce credeti ca ar trebui sa urmeze?

In doua zile va fi teorie, dar vor fi si multe case studies. Pana la urma practica este cea mai buna scoala. Studentele noastre (ale mele si ale Anei Bucur) vor invata in doua zile ce am invatat noi in peste 10 ani de PR.

Va urma, interviu cu Ana Bucur

 Inscrieri aici. Pret curs 350 de lei (pret promotional!)



Leave a Reply