logo

Interviu naked… cu Ana Bucur despre Fashion PR

Avem doua figuri importante in lumea fashionului romanesc pe care avem ocazia sa le cunoastem in Cluj si de la care putem invata Fashion PR in cadrul cursurilor Naked, Noemi Revnic si Ana Bucur.

Pentru ca suntem prieteni cu Google si nu vrem sa aducem informatii pe care le gasiti deja, va sugeram sa cititi mai intai un interviu extrem de bun, cu ambele fete, tot legat de aceste cursuri si de experienta lor. – industria modei astazi, importanta PR-ului pentru un brand, de ce profesori la Naked Introducerea este tot de acolo, de petocuri.ro:

In cv-ul Anei Bucur, experienta in PR  se asterne pe mai bine de 6 ani. In prezent, ea este brand manager Gucci in Romania si colaborator al revistei The One pentru rubrica Cool Hunter.

Interviul cu Noemi il puteti citi AICI.

ana bucur naked

 

De la PR la moda. Cum ti-ai dat seama ca asta te atrage? Cum ai putut sa atragi lumea modei spre tine?

A fost un traseu firesc, cel de la PR la moda. Am avut șansa sa lucrez, in agenții mari, pe conturi de lifestyle, beauty si moda, cum ar fi conturile Procter & Gamble, Peroni sau Puma. In timp, mi-am dat seama ca acest domeniu necesita o comunicare aparte, care mi se potriveste foarte bine.

Povesteste-ne despre Cursurile de la Amsterdam Fashion Institute. Cum e sa fi student acolo, ce faceai intre timp?

Experiența de studii intr-un institut european a fost minunata si am avut enorm de mult de învățat. Sistemul occidental de învățământ este mult mai concentrat pe partea practica si aplicabila a studiilor. De exemplu, am avut cursuri de croitorie in atelier, am învățat sa cos la masina, sa interpretez un desen tehnic sau sa recunosc compozitia unui material doar prin atingere. In afara cursurilor, am încercat sa cunosc cat mai multe aspecte ale industriei locale de moda. Am mers la multe evenimente si expoziții si am cunoscut multi oameni din domeniu. Asa am avut șansa sa lucrez o perioada cu un designer olandez, Mattijs van Bergen, inclusiv pe perioada Amsterdam Fashion Week, o experiența interesantă si solicitanta, de care imi aduc aminte cu mare plăcere.

De ce ai ales apoi Italia si masteratul pe Luxury?

Masteratul in Italia a fost o șansa unica si neasteptata. Am câștigat o bursa de master la Istituto Europeo di Design, specializarea Luxury Marketing, si am decis sa o urmez. Programul de master era realizat in parteneriat cu Bulgari, ceea ce a însemnat acces la un know-how unic in industria de lux si contactul cu niște profesioniști adevarati din acest domeniu.

Ce inseamna Cool Hunter in Romania? Ce inseamna coolhuntingul pt The One? 

Cool hunting e o noțiune larga si extinsă. Înseamnă sa “vanezi” in permanenta tot ce înseamnă nou, cool si vizionar intr-un domeniu anume. Pentru The One, scriu deja rubrica de peste 5 ani si reprezintă un exercitiu permanent de a găsi subiecte noi, relevante pentru conținutul revistei.

Ce ne poti spune despre intalnirea cu Schuman? Noi de ce nu avem un street photographer al nostru? 

Întâlnirea cu Scott a venit la 2 ani dupa ce ii luasem interviu prin telefon pentru The One. L-am cunoscut la Roma, cand el realiza o campanie pentru un brand italian. Am stat de vorba peste doua ore, timp in care mi-a povestit despre viata lui si activitatea lui ca si street photographer.

La noi, exista deja un fotograf de street style extrem de talentat, Catalin Opritescu, autorul blog-ului Lightaholic.com, pe care va invit sa il urmariti.

 Inscrieri aici. Pret curs 350 de lei (pret promotional!)

 

naked-PR



Leave a Reply